Längre handläggningstider i sommar
Under sommarmånaderna har bygg- och miljöavdelningen lägre bemanning till följd av att våra handläggare går på semester i omgångar. Därför kommer handläggningstiderna att vara något längre under denna period. Vi ber om överseende med det.

