Ansökningstiden har gått ut
Denna tjänst är inte längre tillgänglig att söka. Här hittar du alla våra lediga jobb
Fysioterapeut till Krokoms kommun
Under sommaren står vi för gratis boende till och med V33 och boostar ditt sommaräventyr inom ramen för vårt sommarprojekt. Läs mer här: Vi söker vikarier till nya sommaräventyr! - Krokoms kommun Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Häng med och bidra till att människor ska må bättre, ett benböj i taget. Vi arbetar just nu med att implementera det nya hemsjukvårdsavtalet och utveckling av god och nära vård där hälsofrämjande och förebyggande arbete är i fokus. Här får du möjlighet att kombinera klinisk kompetens med humor, omtanke och teamwork.
Ett jobb med plats för välmående och hälsa
Välkommen till oss
Hur söker jag tjänsten om jag har skyddad identitet?
Hälsning från din blivande chef
Här finns arbetslaget med stor arbetsglädje och gemenskap som får dig att känna dig som hemma. Hos oss får du möjlighet att bidra med kreativitet och engagemang och vara med och påverka vår rehabverksamhet samtidigt som du utvecklas i din profession. Vi arbetar med flera utvecklingsarbeten så det är viktigt att du har en positiv inställning till förändring och utveckling. Som din chef arbetar jag mycket med din arbetsmiljö och för att ständigt stärka våra friskfaktorer för att du som medarbetare ska ha ett hållbart arbetsliv. Jag värderar din delaktighet högt och förväntar mig att du är aktiv och kommunikativ. Jag ser verkligen fram emot din ansökan och att få veta mer om dig.
Therese Olsson, enhetschef
Så här tycker våra medarbetare
Ansökan
Sista ansökningsdatum: